گنبدکاووس- ایرنا- نفرات برتر سومین مرحله رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان ایران یادبود شهدای غریب دوران اسارت در ۲ سبک «ریکرو و کامپوند» به میزبانی گنبدکاووس عصر روز جمعه معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، اولین و دومین مرحله رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان به ترتیب در تهران و اراک برگزار شد و با توجه به اعلام آمادگی گنبدکاووس با دعوت هیات تیراندازی با کمان گلستان مرحله سوم این مسابقات با حضور ۵۳ ورزشکار از سراسر کشور در ۲ سبک ریکرو و کامپوند روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد در محوطه ورزشی دانشگاه پیام نور گنبدکاووس برگزار شد.

۳۳ نفر از ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها را مردان و ۲۰ ورزشکار را بانوان تشکیل دادند و ۱۰ نفر از شرکت کنندگان هم از استان گلستان بودند.

در پایان این مسابقات در سبک کامپوند در بخش بانوان به ترتیب فاطمه باقری از مازندران، نازنین بخت پور از البرز و الهه رجایی از یزد و در بخش مردان به ترتیب رمضان بیابانی از مازندران، علی مجازی از کرمان و امیرمحمد رحیمی از خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در سبک ریکرو در بخش بانوان پرینا امیربرخوردار، ماندانا قوی دل و زهرا عباس نژاد از تهران و در بخش مردان علی مرزوقی از کیش، محمد حمزه از تهران و سیدابوالفضل فیروزنیا از گلستان مقام‌های اول و تا سوم را به دست آوردند.

به گزارش ایرنا، ۱۰۰ ورزشکار در رشته تیراندازی با کمان در گلستان فعالیت دارند و ۲ نفر از آنان به نام‌های فاطمه بهرامن و ابوالفضل فیروزنیا ملی پوش هستند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت واقع در شرق استان گلستان ۱۱ هزار ورزشکار سازماندهی شده در ۳۷ رشته ورزشی دارد.