بوشهر-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: چهار ماهه امسال یک‌هزار و ۲۵۰ فقره تسهیلات معادل ۲۵۰ میلیارد ریال از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان این استان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، عباس روشن روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق امداد ولایت در سال ۹۵ با تصویب بانک مرکزی و با شعار «اینجا محل تجمع خیرین است» راه‌اندازی شد که اهداف اصلی آن پرداخت تسهیلات، ایجاد اشتغال، درمان و سایر نیازمندی مددجویان است.

وی افزود: پارسال نیز چهار هزار و ۶۵۶ فقره تسهیلات معادل ۸۵۱ میلیارد ریال پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر تصریح کرد: باید از کمک‌های بلا عوض عبور و به سمت کمک‌های مُعوض برویم زیرا این مهم می‌تواند مشکلات مددجویان را حل کند.

روشن ادامه داد: در رویکرد یاد شده این پول پس از برگشت به دیگر مددجویان در نوبت کمک، شامل دهک‌های پایین یک تا سه معرفی شده توسط خیرین معرفی پرداخت می‌شود.

وی افزود: امید است تسهیلات پرداختی بتواند در بهبود وضعیت معیشت خانوارهای هدف نقش قابل توجهی ایفا کند.

بیشتر بخوانید

۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد بوشهر پرداخت شد

فیلم | احداث مسکن‌های جدید برای مددجویان کمیته امداد بوشهر

روشن با تأکید بر مشارکت ملی در این امر خداپسندانه اظهار داشت: با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت می‌توان مشکلات مددجویان را برطرف کرد و از همه خیرین حقیقی و دستگاه‌های حقوقی می‌خواهیم در این امر خیر شرکت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تعدد مشکلات مددجویان تحت پوشش شامل درمان تا تهیه لوازم ضروری زندگی و ایجاد اشتغال به عنوان محورهای اصلی پرداخت تسهیلات صندوق است.