تهران بزرگ - ایرنا - عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: به دلیل برگزاری جلسه فوق العاده و سفر اعضا به کربلا، جلسات صحن علنی شورا تا ۱۱ شهریور تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سوده نجفی امروز یکشنبه در حاشیه جلسه دویست و پنجاه و هفتمین شورای شهر افزود: جلسات شورا در روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد و سه‌شنبه ششم شهریور برگزار نمی‌شود.

در ادامه جلسه امروز گزارش حسابرسی شرکت برج میلاد برای سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و با حداکثر آرا تصویب شد.

عباس حیدری مدیرعامل شرکت برج میلاد در جریان بررسی گزارش حسابرسی این شرکت گفت: درست است که به اداره برق بدهکاریم و تعرفه پرداخت نشده است، اما این موضوع در روند کار شرکت خللی ایجاد نکرده است.

وی تاکید کرد: هم اینک ما عضو دو شغله نداریم و سه نفر از هیات مدیره مأمور هستند. سامانه پاکنا ایراد سیستمی دارد و مجامع با وزارت اقتصاد رایزنی کردند و حل مشکل سیستمی پاکنا به دستور وزیر نیاز دارد.

حیدری تاکید کرد: ما در برج میلاد همچنین اجازه قرارداد مستقل نداریم، برای خروج از ماده ۱۴۱ به سرمایه گذاری نیازمندیم که سرمایه گذاران اعلام آمادگی کرده اند. درخواست ما این است که واگذاری اموال منقول نیز در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانیم از ماده ۱۴۱ خارج شویم.

مجمع عمومی شرکت مترو تهران انتخاب شد

در ادامه، لایحه معرفی اعضای پیشنهادی در مجمع عمومی «شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه مترو» در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و اعضا مجمع انتخاب شدند و محسن هرمزی، محمد منتظری و اسداله حاجی زمانی با حداکثر آرای موافق به عنوان اعضای مجمع عمومی شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه انتخاب شدند.

سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه معرفی اعضای پیشنهادی در مجمع عمومی (شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه) افزود: شهردار تهران و سه نفر کارشناس متخصص و معاون حمل و نقل و ترافیک اعضای این مجمع هستند، نماینده وزارت کشور جایگزین معاون حمل و نقل و ترافیک در مجمع شرکت مترو شده و بر همین اساس شهردار، سه نفر کارشناس متخصص معرفی کرده که باید بر اساس مصوبات قانونی به تصویب شورا برسد.

وی افزود: شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک و محمد منتظری یکی از مدیران پیشکسوت مترو و اسداله حاجی زمانی معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را به عنوان سه نفر کارشناس متخصص پیشنهاد داده‌اند.