یزد- ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد گفت: از ۱۴ مردادماه تاکنون ۱۰ هزار زائر کربلا در قالب ۳۴۵ فقره سفر از طریق ناوگان عمومی استان به پایانه‌های مرزهای چذابه، شلمچه و مهران اعزام شدند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این اداره کل ، "محمد رستگاری" افزود: در این مدت از مجموع زائران کربلا چهار هزار و ۳۱۳ نفر در قالب ۱۴۱ سفر از مبدأ استان به مقصد پایانه مرزی چذابه اعزام شدند؛ همچنین ۲ هزار و ۳۱۹ مسافر با ۷۶ مورد سفر از استان به شلمچه برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین منتقل شدند.

رستگاری اظهار کرد: پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز مهران هم پذیرای سه هزار و ۳۶۸ زائر یزدی بوده که در قالب ۱۲۸ سفر از یزد به این پایانه اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد در ادامه گفت: ۲ تیم ۱۵ و ۲۵ نفره با ماشین آلات سبک و سنگین در مرزهای مهران و چذابه به صورت دائم در طول طرح اربعین مستقر و به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای درخواست شهروندان استان و با هدف رفاه حال زائران اربعین حسینی، اولین خط بین‌المللی مستقیم از استان به نجف اشرف با تلاش یکی از شرکت های مسافر بری راه‌اندازی شد.