به گزارش ایرنا از شرکت ملی پست، «سعید شریفزاده» با اشاره به اینکه سرویس پست یافته برای سومین سال متوالی در ایام برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی به زائران خدمات ارائه می دهد، افزود: پایگاههای پستی با استقرار در موکبهای منتخب در مسیر راهپیمایی و کنسولگریهای ایران در شهرهای نجف و کربلا، آماده خدمترسانی است.
به گفته وی، در صورتی که زائران در طول مسیر پیاده روی مدارک هویتی گوشی تلفن همراه و کوله پشتی را پیدا کنند، می توانند به موکب های مشخص شده تحویل دهند.
عضو هیات مدیره ادامهداد: این سامانه به صورت بسیار ساده طراحی شده است و به بهترین شیوه استعلام مدارک پیدا شده را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
شریفزاده گفت: زائران میتوانند برای استفاده از این سامانه به درگاه اینترنتی www.postyafteh.ir مراجعه کرده و با انتخاب گزینه «زائرپست» و ثبت اطلاعات هویتی، مدارک گمشده خود را جستوجو کنند.
رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست بیانداشت: امسال برای نخستین بار این سامانه به کمک سازمان حج و زیارت آمده شده است تا بتواند افراد گمشده در طول مسیر را نیز شناسایی کند.
به گزارش ایرنا، «پُستیافته» یکی از سرویس های شرکت ملی پست است که با هدف بازگرداندن مدارک، اشیا و اسناد یافت شده از سوی مردم به صاحبان آنها راهاندازی شده است. این سرویس در راهپیمایی اربعین امسال با عنوان «زائرپست» به زائران حسینی خدمات ارائه می کند.