کرمان ایرنا- بانویی نیکوکار که یک واحد آپارتمان ۱۵۰ متری را به مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان اهدا کرده است در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سیده زهرا احمدی‌موسوی منزل مسکونی خود با موقعیت تجاری را در منطقه هوانیروز کرمان طی چندسال اخیر برای آموزش قرآن در اختیار مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم گذاشته بود که اینک مالکیت این واحد را با نیت حضرت فاطمه زهرا(س)به مجمع مذکور انتقال داد.

گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان حاکیست: مرکز شماره ۱۸ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان واقع در بر بلوار هوانیروز نبش کوچه ۶۴ ، قبل از آغاز کرونا در سال ۹۸ از سوی خانم احمدی موسوی به این موسسه اهدا شد و از آن زمان در حال فعالیت آموزشی قرآنی است.

نمایی از تجلیل سیده‌زهرا احمدی‌موسوی خیر کرمانی

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در آیین تجلیل از اهدا کننده این واحد آپارتمان ۱۵۰ متری به این موسسه قرآنی گفت:اینک ۴۵ پسر و ۱۱۰ دختر در این مرکز در پنج کلاس مجزا به قرآن‌آموزی در سطوح روخوانی، روانخوانی و ترتیل‌خوانی مشغول هستند.

سید حمیدرضا توحیدی با اشاره به نیت اهدا کننده که برای خشنودی حضرت فاطمه زهرا (س) آپارتمان را اهدا کرده اظهارداشت: هیچ لذتی برای واقف از دیدن این قرآن‌آموزان در مرکزی که خودش هدیه کرده، بالاتر نیست.

رییس مجمع قاریان کرمان(سمت راست)

همچنین در این مراسم توسط قاری نوجوان، محمدمیثم فتاحی از قرآن آموزان مجمع آیاتی از سوره حشر تلاوت شد و در ادامه نیز قرآن‌آموزان آموخته‌های خود را برای حضار اجرا کردند؛ در این مراسم با اهدای شاخه‌های گل سرخ از سوی قرآن آموزان مرکز ۱۸، از اهدا کننده آپارتمان تجلیل به عمل آمد.