بوشهر- ایرنا- مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: پنج طرح برتر رویداد نوآوری اجتماعی به عنوان طرح‌های اجرایی در استان، برگزیده و انتخاب شدند.

" سید عباس موسوی نژاد " روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در پی فراخوان صادره در زمستان پارسال ۲۰ طرح به دبیرخانه ارسال و در کمیته های تخصصی بررسی، ارزیابی و پایش شدند.

وی افزود: طرح‌های برگزیده در زمینه های تاب آوری اجتماعی ، مهارت‌های ارتباطی ، اشتغالزایی و تربیت مربی خانواده هستند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان بوشهر اقدامات و پیگیری‌های گسترده‌ای در سطوح مختلف انجام شده است.

موسوی نژاد تصریح کرد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت سرمایه و نشاط در جامعه، رویداد نوآوری اجتماعی را در استان برگزار و از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه اجتماعی برای شرکت در طرح مذکور دعوت به عمل آورد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر یادآور شد: در آئین اختتامیه این رویداد، برگزیدگان ضمن تشریح طرح، از سوی اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تجلیل شدند.

موسوی نژاد ادامه داد: این رویداد با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و همکاری دستگاه‌های اجرایی با توجه به آسیب‌های موجود، از نیمه دوم شهریور ماه سال جاری در روستاهای (قله میان، میانلو، برکه چوپان و نخل غانم) شهرستان کنگان اجرا خواهد شد.

وی گفت: بدلیل واقع شده روستاهای یادشده در جوار مناطق صنعتی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی این طرح ها اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر افزود: در استان بوشهر ۳۰۰ سازمان مردم نهاد دارای مجوز فعالیت از استانداری و فرمانداری های این استان وجود دارد.