مشهد- ایرنا- رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: نیکوکار مشهدی در آستانه اربعین حسینی با اهدای مبلغ ۷۹۰ میلیون ریال زمینه آزادی سه زندانی مرتکب جرایم غیر عمد را فراهم کرد.

جواد غفاریان طوسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این نیکوکار با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی هدف خود از اهدای این مبلغ برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را خشنودی خداوند متعال ذکر کرد.

وی ادامه داد: شهروندان نیک اندیشی که تمایل به مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دارند می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ بانک ملی به نام "ستاد دیه خراسان رضوی" واریز و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۳ داخلی ۵ و یا تلفن ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

۲۰۶ زندانی نیازمند مرتکب جرایم غیرعمد از ابتدای سال تا ۱۱ مرداد ماه امسال، با کمک‌های مردمی و گذشت شاکیان از زندان های خراسان رضوی آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، نیکوکاران خراسان رضوی پارسال حدود ۴۰۰ میلیارد ریال برای آزادی ۵۱۷ زندانی جرایم غیرعمد کمک کردند که میزان این کمک ها در مقایسه با سال ۱۴۰۱ رشد ۲ برابری داشته است.