قم -ایرنا- استاندار قم در پیامی کسب مقام قهرمانی و دریافت مدال طلا در مسابقات کشتی نوجوانان جهان را به امیرمهدی سعیدی نوا کشتی گیر قمی تبریک گفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم ، در پیام سید محمدآقامیری خطاب به امیرمهدی سعیدی نوا بیان شده‌است:‌در فرصت‌های مغتنم زندگی انسان لحظاتی اندک وجود دارد که هر غیرتمند ایرانی با عشق به عزت و شرف مردم بزرگ و عالیقدر این سرزمین از جان مایه گذاشته و با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) پرچم بی نظیر و عالمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به اهتزاز درآورده و لحظه‌های طلائی و شورآفرین را برای خود و مردم رقم میزند. چه همت‌ها نموده و چه رنج‌ها برده تا گنجِ عشق مردم به خود را با نشان طلای جهان بدست آورد.

پیام حاکیست:بدین وسیله کسب مقام قهرمانی و دریافت مدال طلا در مسابقات کشتی نوجوانان جهان را به شما شیرمرد ورزش استان مقدس قم و شهر خون و قیام؛ این دیار باستانی و جاودانی در یگانه پرستی و شجاعت کم نظیر در عرصه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ‌و همچنین خانواده قهرمان‌پرور و بزرگوار جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دربخش دیگری ازاین پیام آمده است:‌ امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند منّان، تحت عنایات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (علیهم‌السلام) حسن عاقبت و توفیق روزافزون توأم با سعادت و سلامتی در راه خدمت به مردم عزیز و همیشه پیروز در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بالاخص ورزش قهرمانی؛ موفق و مؤید باشید.

«امیر مهدی سعیدی نوا» فرنگی کار قمی عصو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در بازی فینال وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان، با نتیجه ۶ – ۲ برابر پوکوتیلف از اوکراین به برتری رسید و صاحب نشان خوش رنگ طلای این رقابت‌ها شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۹ لغایت ۳۱ مردادماه در شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار شد.