بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان شیروان گفت: ۱۲۵ طرح عمرانی، خدماتی و سرمایه گذاری شهرستان شیروان با ۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال هفته دولت امسال آماده کلنگ زنی و افتتاح است.

دولت اسماعیل زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۱۰۵ طرح افتتاح و ۲۰ طرح عملیات کلنگ زنی آن در این هفته آغاز و توسط ۲۰ دستگاه اجرایی شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: طرح های هفته دولت امسال شامل آسفالت راه روستایی، مرغداری، کشاورزی، صنعت، مخابرات، آبرسانی، بنیاد مسکن، اقتصادی، مخابرات، برق، عمران شهری و خدماتی، نوسازی مدارس و دهیاری ها است که با بهره برداری از آن زمینه ایجاد اشغال مستقیم و غیرمستقیم برای بسیاری از افراد جویای کار فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان شیروان اضافه کرد: شهرداری، آب و فاضلاب، صنعت، معدن و تجارت شهرستان از لحاظ اعتباری بیشترین و شهرداری، بخش مرکزی و قوشخانه از لحاظ تعداد بیشترین طرح های هفته دولت را دارند.

وی ادامه داد: همزمانی هفته دولت امسال با استقرار دولت چهاردهم و تشکیل کابینه وفاق ملی بیانگر تداوم راه شهدای دولت و خدمت در خدمت خالصانه و جهادی دولتمردان به ملت ایران است.

اسماعیل زاده با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت برای مردم است تاکید کرد: دولت مردمی ایران قوی از زمانی که مسؤولیت اجرایی کشور را برعهده گرفت تلاش کرد تا با اقدامات و عملکردها امیدآفرینی را در مردم احیا و تقویت کند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.