به گزارش ایرنا، عیسی هواسی روز جمعه با حضور در اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان به دیدار چهره به چهره و بررسی مشکلات مردم اظهار کرد: یک سوم جمعیت استان از بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند، بنابراین مدیران و کارکنان با جدیت تمام به مطالبات مردم پاسخ داده و سطح و کیفیت خدمات خود را بهخصوص در بخش درمان توسعه دهند.
وی با اشاره به فرآیند ارائه تسهیلات ارفاقی دولت در بحث بیمه اقشار کم درآمد، افزود: با دقت لازم اقشار کم درآمد رصد و از ضایع شدن حق آنها توسط افراد سودجو جلوگیری به عمل آید.
بازرس کل کردستان با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر فعالیت کارگزاران تامین اجتماعی، از مسئولین مربوطه خواست با بهره گیری از فناوری های نوین از ارائه لیست های کاذب بیمه توسط مشاورین و پیمانکاران ممانعت و در جریان بازدید های مستمر از کارگاه ها، رعایت موارد مربوط به ایمنی کار را بررسی کنند.
هواسی با اشاره به جایگاه رفیع بازنشستگان و مستمری بگیران، خواهان توجه و اهتمام ویژه در خصوص اعطای تسهیلات به این قشر آسیب پذیر شد.
وی ارائه خدمات درمانی ناقص و برون سپاری بخش ها از مراحل درمان را غیر قابل قبول دانست و از مسئولان مربوطه خواست در خصوص افزایش کمی و کیفی سطح خدمات خود اقدام جدی و به مشکلات بخش ام آر آی، داروخانه و تشریفات اداری بیمارستان رسیدگی کنند.