شهرکرد - ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با تبریک هفته دولت گفت: تلاش دولت و مجلس رفع مشکلات معیشتی مردم و رفع مشکلات اقتصادی کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: مردم امیدوارند رییس جمهور و دولت چهاردهم به شعار خود که همان وفاق ملی است توجه ویژه داشته باشند تا مشکلات مردم رفع شود.

به گفته وی، دولتمردان باید غمخوار مردم باشند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، برای توسعه و آبادانی بیشتر کشور از جمله معیشت مردم و توسعه اقتصادی گام بردارند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به هشتم شهریور و هفته دولت گفت: دولتمردان شهیدان رجایی، باهنر و شهید جمهور حجت‌الاسلام رییسی را الگو خود قرار دهند.

به گفته وی، دولت جدید با الگوگیری از شهید جمهور برای رفع مشکلات تلاش کنند تا هرچه زودتر شاهد رضایت مردم و رفع مشکلات جامعه باشیم.

فاطمی توصیه کرد ، زندگینامه شهدای خدمت از جمله شهید رجایی، باهنر و شهید رییسی کتاب تهیه شود تا نسل جدید و آینده از تجربیات آن استفاده کنند.

وی در ادامه به اول شهریور روز پزشک و چهارم شهریور روز کارمند و روز دارو ساز اشاره و از تلاش فعالان این عرصه تقدیر و تشکر کرد.