پاکدشت- ایرنا- فرماندار شهرستان پاکدشت در آغاز هفته دولت از تحویل و احداث بیش از ۲۰۹واحد طرح نهضت ملی مسکن و بازگشت ۷۰درصد واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاضل کارخانه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت اظهار داشت: آ هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردانی همچون شهید رجایی و باهنر، هر ساله یاد آور روز های آغازین انقلاب است. دشمنان همواره از طریقه های مختلف اعم از ترور و جنگ و فتنه های پی در پی از داخل و خارج سعی در سرنگونی نهال انقلاب کرده اند، اما با مدد الهی و بصیرت رهبری و ایستادگی ملت این نقشه ها ناکام ماند و در ادامه با رهبری امام خامنه ای این نهال به درختی تنومند تبدیل گشت.

فرماندار پاکدشت افزود: پس از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان با درایت رهبری و اتکا به قانون اساسی، عوامل برگزاری انتخاب در ۲مرحله در کمترین زمان و در نهایت سلامت و امنیت و با مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد. اقشار مختلف مردم و برگزار کنندگان انتخابات در این عرصه نیز سربلند بودند.

کارخانه با اشاره به دستاوردهای شهرستان پاکدشت افزود: مدیران شهرستان پاکدشت علارغم تحریم ها توانستند دستاورهای بسیاری را در حوزه های اقتصادی، ایجاد اشتغال، تحقق شعار سال و دیگر بخش پدید بیاوردند و تا کنون بیش از ۲۰۹واحد از طرح ۶۳۰واحدی نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شده است و مابقی آن در کنار پروژه ۸۳۰واحدی در حال احداث است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم مجموعه فرمانداری، برگزاری مستمر کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید بود که در پی آن از ابتدای دولت تاکنون بیش از ۷۰درصد واحدهای راکد تولیدی در شهرک های صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.

فرماندار پاکدشت بر همکاری با دولت و تسریع روند پروژه ها تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری وظیفه همکاری با دولت را بر همه ی ما محول کردند لذا هیچ پروژه ای نباید کُند یا متوقف شود. باید به تمام پروژه ها نگاه ویژه شود و طرح های نیمه کاره نیز در دستور کار قرار گیرند. مدیران نیز وظیفه دارند طرح ها و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی را به نحو شایسته اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، آغاز برنامه های هفته دولت در شهرستان پاکدشت با ادای احترام مسئولان به مقام شامخ شهیدان و آیین گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام روز جمعه با حضور حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت، فاضل کارخانه فرماندار، بخشداران، فرمانده بسیج ادارات و جمعی از خانواده شهداء و دیگر مسئولان برگزار شد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه ایران با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا(ع) در جنوب شرق استان تهران واقع شده است