یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: ٢٨ طرح اقتصادی، تولیدی ، عمرانی ، صنعتی، خدماتی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی با صرف سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان به بهره برداری می‌رسد. 

به گزارش ایرنا، " علیرضا تیموری " روز جمعه در جمع مردم این شهر افزود: افتتاح کارخانه کنسانتره عصر نوین با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریال یکی از این طرح‌هاست که زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را به صورت مستقیم و ۳۵۰ نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم می‌کند و سبب پیشرفت شهرستان می‌شود.

وی به افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید محمدرضا زینلی با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال و افتتاح چند زمین چمن مصنوعی در شهرستان با صرف ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

فرماندار بهاباد گفت: جاده سازی روستائی و بین مزارع با اعتبار۷۰۰ میلیارد ریال، ساختمان امحای زباله بیمارستان حکیم بهابادی با اعتباری بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های مهم هفته دولت در بهاباد است.

تیموری گفت: میدان شهدای احمدآباد بخش مرکزی، آسفالت معابر روستائی و شهری، گازرسانی به تعدادی ازروستاها، ساخت زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی امام علی (ع) از جمله طرح‌هائی است که افتتاح می‌شود.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.