بیرجند - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: در بیست و سومین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی، ۲ ورزشکار استان موفق به کسب مدال طلا شدند.

مجتبی فرهادپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی مسابقات جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی اراک برگزار شد و متین سیروسی در رشته فیزیک ماسکولار مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: بیست و سومین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی در روزهای ۳۱ مرداد تا ۲ شهریور در شهر اراک برگزار شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی اظهار کرد: متین سیروسی به عنوان قهرمان و اوورال آسیا قرقیزستان ۲۰۲۲، لبنان ۲۰۲۳ و قهرمان جهان اسپانیا ۲۰۲۳ توانست در این مسابقات چهارمین مدال طلای خود را کسب کند.

وی ادامه داد: در این دور از مسابقات محمدمهدی شفیعی در رده نوجوانان در رشته فیزیک موفق به کسب مدال نقره، احسان خزاعی پنجم بادی کلاسیک بزرگسالان، امیرحسین پردل چهارم بیلدینگ جوانان و امیرحسین سبزه‌کار چهارم بادی کلاسیک و کسب طلای گیمز کلاسیک جوانان شدند.

فرهادپور تصریح کرد: نفرات برتر این رویداد در تمامی رده‌های سنی با نظر کمیته فنی برای شرکت در هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان که در روزهای دوم تا هفتم مهرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.