تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

کرج - ایرنا- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: هشت هزارو۷۶۱ زائر اربعین حسینی پس از شرکت در این آیین معنوی از مرز مهران به البرز انتقال یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز؛ "میثم قدمی" روز شنبه افزود: این تعداد زائر تا روز دوم شهریور ماه با استفاده از ۳۰۵ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل جاده ای به البرز بازگشته اند.

وی گفت: طی ۲ روز آینده شاهد موج بازگشت زائران به پایانه ها هستیم که با توجه به کمبود ناوگان حمل و حمل، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تلاش خود را برای بکارگیری ناوگان کمکی برای بازگشت زائران بکار گرفته است.

قدمی اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ناوگان حمل و نقل استان البرز نیز برای بازگشت زائران عزیز بسیج شده اند تا خدمات رسانی بهینه به آنان ارائه شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به این‌ که پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه، خسروی و چذابه به ترتیب در اولویت‌ زائران برای ورود به کشور هستند، افزود: بیشترین انباشت زوار در کشور عراق مربوط به استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی، فارس، البرز، همدان و یزد است.

وی گفت: تعداد ۳۰ نفر از کارکنان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از آغاز طرح خدمت رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران مستقر شده اند.