بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان فاروج خراسان شمالی گفت: ۵۱ طرح کشاورزی ،عمرانی و خدماتی این شهرستان با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شد و هفته دولت امسال بهره برداری می شود.

عبدالرضا فرزانه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۵۰ طرح حوزه جهادکشاورزی، بنیاد مسکن، راهداری، آموزش و پرورش، شهرداری، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب، دهیاری، مخابرات و شرکت برق و گاز این شهرستان آماده بهره برداری است.

وی افزود: همچنین یک طرح در راستای توسعه شبکه برق رسانی با مشارکت فرمانداری، کمیته برنامه ریزی، شرکت توزیع نیروی برق و شهرک صنعتی هفته دولت امسال بهره برداری می شود.

فرماندار شهرستان فاروج اضافه کرد: حوزه های آب، راه، کشاورزی از لحاظ اعتباری بیشترین و با توجه به تنش و مشکلات شهرستان راه، آب و فاضلاب از لحاظ تعداد بیشترین طرح های هفته دولت را دارند.

وی ادامه داد: دستاوردهای دولت در این هفته توسط مدیران به اطلاع مردم خواهد رسید زیرا که این خدمات در حقیقت خدمات نظام اسلامی به مردم است و بیان این خدمات مردم را نسبت به انقلاب پایبندتر می‌کند.

فرزانه با اشاره به اقدامات و عملکرد انجام شده این شهرستان در دوران رییس جمهور شهید تاکید کرد: ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان گازکشی شد و عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای باقیمانده به اتمام رسید.

وی بیان کرد: ۳۲ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان در این مدت آسفالت شد و اکنون عملیات ۲۵ کیلومتر در دست اجرا است، یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه پنج محور روستایی شهرستان تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برق رسانی به تمام روستاهای این شهرستان به اتمام رسیده است.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری فاروج در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.