ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی نور از دستگیری ۲ نفر از عاملان تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ احمد امینی روز دوشنبه گفت: در پی وقوع تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی و آنان را در حین فرار به سمت یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان به دام انداختند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا اخلال در نظم و امنیت عمومی و آرامش مردم قاطعانه و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

دستگیری زورگیر قمه کش در ساری

جانشین انتظامی ساری از دستگیری فردی که با تهدید قمه اقدام به زورگیری و سرقت گوشی همراه یکی از عابران کرده بود، خبر داد.

سرهنگ احمد احمدی بیان داشت: در پی گزارش مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری و سرقت گوشی همراه از یک عابر خانم، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی سارق را شناسایی و در کمتر از یک ساعت در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین انتظامی ساری از کشف یک قبضه قمه و اموال سرقت شده از متهم خبر داد و تصریح کرد: این سارق زوررگیر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را به مخاطره بیاندازند برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.