اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: برق اکثر مناطق آسیب دیده از وقوع تندباد عصر امروز ( سه‌شنبه) در اراک وصل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، محمود محمودی، ضمن تشکر از صبر و بردباری مشترکین این شرکت در مناطقی از اراک که با خاموشی ناخواسته مواجه شده بودند، افزود: از دقایق اولیه وقوع این پدیده جوی همکاران و تیم‌های عملیاتی شرکت به مناطق آسیب دیده ناشی از تندباد اعزام شدند و ابتدا نسبت به ایمن‌سازی مناطق شهری و مسکونی برای جلوگیری از برق گرفتگی اقدام کردند.

وی اضافه کرد: و همچنین همکاران پرتلاش به مناطق دارای خاموشی اعزام شدند تا مناطق مذکور از نعمت روشنایی برق بهره‌مند شوند.

وی از زحمت نیروی انتظامی، شهرداری و به ویژه تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تشکر کرد و گفت: ۹۰ درصد مناطق با انجام مانور شبکه و یا استفاده از دیزل ژنراتور برقدار شده و همچنان نیروهای شرکت در حالت آماده باش قرار دارند تا در کمترین زمان شبکه آسیب دیده بصورت کامل اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار کرد: از مشترکان درخواست می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات تماس برقرار کنند، کارکنان این شرکت به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان هستند.

بیش از ۸۱۳ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.