بجنورد- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از معافیت چهار هزار و ۵۷۵ خانوار مددجوی استان از پرداخت قبض آب در سالجاری با رعایت الگوی مصرف خبر داد.  

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی مجید الهی راد روز چهارشنبه اظهار کرد: این تعداد خانوار با رعایت الگوی مصرف آب در سال جاری از ۷۲۰ میلیون ریال تخفیف بهره مند شدند.

وی با اشاره به لوله کشی رایگان گاز برای مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی، افزود: خانوارهای مددجو با رعایت الگوی مصرف از قبض رایگان بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: سال گذشته ۷۴۳ نفر از مددجویان برای بهره مندی از انشعاب رایگان و امسال نیز ۲۷۹ خانوار به دستگاه های خدمات رسان معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

۵۰ درصد این مددجویان بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند.