همدان- ایرنا- رئیس اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه سه میلیارد و ۵۴ میلیون ریالی قاچاقچی ادکلن در همدان خبر داد.

محمد موسی فلاح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده قاچاق کالا شامل ۵۹۲ عدد ادکلن به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

فلاح اظهار کرد: همچنین شعبه متخلف را معادل ارزش وسیله نقلیه به پرداخت ۹۱۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از سه میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان در محور همدان به قزوین از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاق نافرجام کالا در شهرستان اسدآباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از صدور جریمه سه میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریالی برای قاچاق کالا خبر داد و گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اسدآباد به پرونده قاچاق کالا شامل ۲۵ دستگاه همزن برقی، ۱۸ دستگاه قهوه ساز و ۲۴۹ عدد کاپشن به ارزش ۲ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مرضیه یونسی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

وی اظهار کرد: همچنین شعبه به ازای ضبط وسیله نقلیه حامل کالای قاچاق ، متخلف را معادل ارزش آن به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان اسدآباد با برگزاری طرح مبارزه با قاچاق کالا در محور اسدآباد به کنگاور از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تعزیر برای قاچاقچی کولرگازی در کبودرآهنگ

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کبودرآهنگ از محکومیت یک میلیارد و ۱۴ میلیون ریالی برای قاچاق لوازم خانگی خبر داد.

محمد فضلعلی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق ۲ دستگاه کولر گازی به ارزش ۵۰۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

فضلعلی خاطر نشان کرد: همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل، به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت ۵۰۷ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان کبودرآهنگ در حین گشت زنی در محور کمربندی امیرآباد از یک دستگاه وانت محموله کالا را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.