مهاباد- ایرنا- ۲ طرح کشاورزی و ورزشی با حضور استاندار آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت در بوکان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح مرغداری گوشتی با ظرفیت هشت سالن یکی از این طرح ها بود که در نخستین برنامه سفر شهرستانی محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به بوکان در مساحت هفت هزار و ۲۰۰ متر مربعی افتتاح شد.

این طرح با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی تکمیل شده و با بهره برداری از آن برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

زمین چمن مصنوعی روستایی در بوکان افتتاح شد

همچنین زمین چمن مصنوعی روستای ناچیت با حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار با همکاری دهیاری و بخشداری مرکزی بوکان به بهره برداری رسید.

هم زمان عملیات احداث ۲ سالن چند منظوره در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای بهره مندی جمعیت حدود ۶ هزار نفری آغاز شد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از طرح عمران شهری و روستایی با هدف بررسی مسایل و مشکلات آنها بازدید و برای تسریع در اجرای آن قبل از اتمام فصل عمرانی تاکید کرد.

طی هفته دولت امسال در بوکان حدود ۶۷ طرح زیرساختی و عمرانی با بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد صادق معتمدیان روز پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران کل و معاونان خود با حضور میدانی آخرین وضعیت تعدادی از پروژه های بوکان را بررسی کرد.

همچنین جلسه جمع بندی روند اجرایی طرح های دور اول سفر در قالب جلسه شورای برنامه ریزی با محوریت این شهرستان در بعداز ظهر امروز برگزار خواهد شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

بوکان با ۲۸۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.