بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی نهبندان از کشف پنج هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه اتوبوس و ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که خودرورها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، چهار هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان بیان کرد: در این خصوص چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین گفت: ماموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک‌ دستگاه کامیون فوتون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ عرب افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، مقدار هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

وی اظهار کرد: ماموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.