شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در سه سال اخیر به کارگاه سازندگی تبدیل شد و طرح‌های مهم و پیشران استان تکمیل یا سرعت اجرای آن از جهش بالایی برخوردار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انواع هجمه‌ها از جمله جنگ، ترور و تحریم همواره متوجه کشور بوده است اما با حضور توام با بصیرت و آگاهانه مردم و با وجود رهبر معظم انقلاب این توطئه‌ها خنثی شد.

وی ادامه داد: به دنبال خدمات نظام اسلامی، گام‌های بزرگی در راستای رشد و توسعه استان نیز برداشته شد و این خدمات‌رسانی در دولت آیت‌الله رئیسی پررنگ‌تر بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی مدیری در تراز انقلاب اسلامی بود و الگو به شمار می‌رود تصریح کرد: هر چند مدیریت این شهید خدمت کوتاه بود اما منشأ خدمات بسیاری برای کشور و استان شد.

حیدری اضافه‌کرد: مردم این خدمات را تایید می‌کنند و سند آن حضور پرشور مردم در تشییع پیکر این شهید بزرگوار بود.

وی گفت: در این سه سال گذشته توجه ویژه‌ای به نخبگان شد و شرکت‌های دانش‌بنیان در این مدت ۲ برابر شدند.

وی بیان داشت: در کشاورزی ما ۳۰ هکتار گلخانه داشتیم ولی در این سه سال گلخانه‌ها را به ۱۱۰ هکتار رسید و در بخش‌های دیگر کشاورزی نیز شاهد افزایش بهره‌وری و افزایش تولید محصولات بودیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تامین آب شرب پایدار را از مهمترین خدمات دولت سیزدهم در این استان برشمرد و گفت: ۹ جلسه به ریاست معاون اول رییس‌جمهور وقت برای حل مسائل آبی استان برگزار و با عنایت ویژه آیت‌الله رئیسی مجتمع آبرسانی حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) (طرح معروف به بن بروجن) پس از ۱۵ سال وقفه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت یک هزار و ۳۹۳ طرح عمرانی و اقتصادی در این استان بهره‌برداری و عملیات اجرایی آنان آغاز می‌شود که ۸۰۰ طرح قابل بهره‌برداری است.