تربت‌حیدریه- ایرنا- تیم تربت‌حیدریه قهرمان مسابقه‌های کشتی پهلوانی رده جوانان خراسان رضوی انتخابی تیم استان در مسابقات یادواره شهدای مدافع حرم و کنگره ۲۱۶۲ شهید منطقه تربت‌حیدریه شد.

به گزارش ایرنا، در این رقابت‌ها که روز جمعه به میزبانی تربت‌حیدریه برگزار شد، تیم‌های مشهد و چناران به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی در حاشیه رقابت‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت‌های یک‌رزوه، ۷۵ نفر ورزشکار از هشت شهرستان کاشمر، خواف، مشهد، تربت‌حیدریه، گناباد، چناران، تایباد و قوچان شرکت داشتند.

عباس جلیلیان افزود: نفرات نخست هر استان به عنوان نماینده استان‌ها به مسابقه‌های کشوری که ۱۵ شهریورماه جاری در همدان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی همچنین گفت: مهرماه امسال نیز، سبزوار میزبان مسابقه‌های هنر مرشدی و میان‌داری انفرادی خواهد بود.

تربت‌حیدریه با چالش اقامت ورزشکاران مواجه است

رییس اداره ورزش جوانان تربت‌حیدریه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: امروز همزمان میزبان یک مسابقه کشوری (بسکتبال سه نفره کارگران کشور) و ۲ رقابت استانی (کشتی پهلوانی و پاورلیفتینگ) هستیم و در حوزه زیرساخت‌ها مشکل خاصی نداریم، اما فقر ساختار "هتلینگ" در این خطه ما را آزار می‌دهد.


مجید رضایی افزود: ظرف سه سال اخیر میزبان ۱۸ رقابت کشوری بودیم و تهیه محیطی آبرومند ویژه اقامت مهمانان، برای ما بسیار سخت دشوار می‌باشد.

وی گفت: شایسته است مسوولان بالادستی و تصمیم‌سازان حوزه ورزش کشور، تغییری در نوع نگاه خود به ورزش قهرمانی و میزبانی شهرستان تربت‌حیدریه ایجاد کنند.