پردیس- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف انباری که ۷۰ نوع غذای حیوانات خانگی بصورت قاچاق وارد کشور شده بود خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس شرق استان تهران، سرهنگ مراد صارمی در تشریح این خبر اظهر داشت:در پی بازدید و سرکشی های صورت گرفته توسط عوامل مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی از یک واحد صنفی پت شاپ در یکی از مجتمع های تجاری پردیس ، بیش از ۷۰ نوع غذای حیوانات(سگ و گربه) قاچاق با برند خارجی کشف شد.

وی اذعان داشت: ارزش ریالی اموال قاچاق کشف شده حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال گردید.

فرمانده انتظامی پردیس تاکید کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق ، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان پردیس در شرق استان تهران قرار دارد.

دستگیری اراذل واوباش پیشوا کمتر از ۵ ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری یک نفر از افراد اراذل و اوباش شهر که اقدام به اربده کشی،قدرت نمایی و ضرب و شتم پرسنل شهرداری با سلاح سرد چاقو نموده بود خبر داد .

سرهنگ کارآگاه "سید اکبر عربی "در گفت و گو با خبرگزاری پلیس ، اعلام کرد : پیرو اعلام مرکز پیام مبنی بر یک مورد خبر درگیری و ضرب و شتم سریعا عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ در محل حاضر که مشخص گردید یک نفر از اراذل و اوباش شهرستان پیشوا در ملاء عام ضمن اقدام به اربده کشی و قدرت نمایی ، با استفاده از سلاح سرد چاقو یک نفر از کارگران شهرداری پِِیشوا را مجروح و قبل از حضور مامورین از محل متواری گردیده است .

وی افزود: موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و متهم متواری کمتر از بازه زمانی ۵ ساعت با هماهنگی مقام محترم قضایی توسط عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی پیشوا دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی گردید .