بوشهر- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار خدمات پزشکی سرپایایی در درمانگاه هلال احمر این استان به زائرین اربعین حسینی در عراق ارائه شد.

به گزارش ایرنا، احسان ایزدپناه روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ۵۰ نفره متشکل از پزشک فوق تخصص، متخصص، عمومی، پرستار، ماما، فوریت‌های پزشکی، تکنسین دارو به همراه کادر پرسنلی و امدادی از ۲۱ مردادماه به کشور عراق اعزام شده بودند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان بوشهر با استقرار در منطقه "تعلیب" شهر کربلا اقدام به برپایی مرکز درمانی کرد که شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته پاسخگو مراجعین و بیماران بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یادآور شد: شش هزار و ۳۱۵ نفر از خدمات پزشکان تیم درمان هلال احمر استان بوشهر در حوزه درمانی بوده است.

ایزد پناه ادامه داد: در مدت برپایی این مرکز درمانی ۳۱ مورد نیازمند اقدامات بیمارستانی بوده که توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر استان بوشهر مستقر در شهر کربلا به بیمارستان‌های الحسین(ع) و امام علی(ع) اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم درمانی هلال احمر بوشهر هشتم شهریور ماه از عراق بازگشته است تصریح کرد: رسالت هلال احمر خدمت‌رسانی و ارائه خدمات به مردم است و خدا را شاکریم که نعمت خدمت به زائرین مراسم میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی را به این مجموعه عطا کرد.