پاریس- ایرنا- سرمربی تیم ملی گلبال ایران گفت: تساوی مقابل تیم قدرتمند برزیل ارزشمند بود و همانگونه که گفتم، نگاه‌مان به فینال بازی‌های پارالمپیک پاریس است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، بهمن دوستی بعد از تساوی تیمش برابر برزیل در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. در دور گروهی دومین بازی خودمان را با برزیل که در رده اول رنکینگ جهانی است، برگزار کردیم. آنها در پارالمپیک پاریس قهرمان شده بودند و در چند سال اخیر، شکستی در تورنمنت‌های اصلی نداشتند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز تساوی خوبی مقابل این تیم به‌دست آوردیم که از صد باخت برای‌شان سخت‌تر بود! فردا هم یک بازی با آمریکا داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این تیم را شکست دهیم و در صدر جدول قرار بگیریم ‌تا در دور دوم رقیب مناسب‌تری داشته باشیم و برای اولین مرتبه در بین چهار تیم برتر پارالمپیک قرار بگیریم.

دوستی در خصوص مرحله حذفی نیز گفت: اگر صدرنشین شویم به طور حتم با مصر روبه‌رو خواهیم شد که رقیب آسان‌تری نسبت به تیم‌های دیگر خواهد بود. با عبور از این تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه خواهیم یافت.

سرمربی تیم ملی گلبال افزود: خوشبختانه بچه‌ها به آن خودباوری رسیده‌اند و همانطور که در اردوها گفته بودم، نگاه‌مان به فینال است. برزیل به عنوان قهرمان جهان و پارالمپیک با تمام قوا مقابل ما ایستاد و ملی‌پوشان هم رشادت کردند و در این مسابقه با کسب تساوی دست به کار بزرگی زدند.

سرمربی تیم ملی گلبال در خصوص تغییر روند بازی در نیمه دوم بازی با برزیل گفت: با انجام تعویض، تغییر تاکتیک دادیم و به خواسته خودمان رسیدیم.