سعید زاهدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تاخیر در ارسال و دریافت مرسولههای پستی سبب گلایه مندی شهروندان شده بود، اظهار کرد: در همین راستا سریعا آسیب شناسی لازم انجام و مشخص شد که انتقال مرسولههای پستی فقط از طریق شرکت هواپیمایی ماهان انجام میشود و تعداد پروازهای این شرکت به کیش جوابگوی نیاز پستی جزیره نیست.
وی ادامه داد: طبق مذاکرات انجام شده، مصوب شد تا شرکت هواپیمایی کیش نیز در انتقال مرسوله پستی به جزیره کیش فعال شود که همین امرنقش بسزایی در چابکی عملکرد اداره پست و رضایتمندی کیشوندان ایفا میکند.
مدیر اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اصافه کرد: پیگیریهای معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش سبب شد تا شرکت هواپیمایی کیش نه تنها برای این جزیره بلکه برای تمام نقاطی که خط پروازی دارد، مرسوله پستی ارسال کند.
وی با تاکید بر اینکه در تلاشیم تا سطح خدمات ارائه شده به کیشوندان را ارتقا دهیم، خاطر نشان کرد: ارتقا خدمات در کیش به عنوان پیشانی گردشگری کشور، نقش بسزایی در رونق این صنعت ایفا میکند.