شیراز - ایرنا - مدیرکل دیوان محاسبات فارس در دیدار با رئیس شورای شهر شیراز ضمن اشاره به وظایف نظارتی هر دو مجموعه بر لزوم تقویت همکاری ها بمنظور پیگیری مشکلات ، کمبودها ، تخلف های احتمالی و احقاق حقوق شهروندان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات فارس، جواد قناعتی مدیرکل این دیوان روز یکشنبه بر اهمیت این ارتباط و راه‌های همکاری‌های متقابل و تعامل بین دستگاهی تأکید کرد و اظهار داشت : خروجی این همکارهای دوجانبه قطعا بر گره گشایی از امور مردم موثر خواهد بود .
قناعتی همچنین بررسی شیوه‌های اعمال نظارت به خصوص نظارت‌های مالی و احصا نقاط ضعف و مشکلات موجود در حوزه برنامه و تدوین بودجه و نظارت مستمر بر اجرای آنها در شورا و شهرداری را خواستار شد.


در ادامه ابراهیم حسینی ، رئیس شورای شهر شیراز از مجموعه دیوان محاسبات خواست در تدوین برنامه عملیاتی سند سومین حرم اهلبیت (ع) برای دستگاه‌های مختلف اجرایی و مدل نظارتی آن به شورای شهر کمک کند.
در پایان نیز ضمن تاکید بر برگزاری جلسات مشترک منظم بین دو مجموعه دیوان و شواری شهر، مدیرکل دیوان محاسبات ، مسئول هیأت حسابرسی دیوان محاسبات فارس مستقر در شهرداری شیراز را مأمور پیگیری و هماهنگی در این مورد کرد.