یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: جدایی از ولایت باعث می‌شود انسان ظلم به هم نوع خود را ببیند و نه تنها از مظلوم دفاع نکرده بلکه از ظالم حمایت کند همانطور که امروز در غزه شاهد آن هستیم.

به گزارش روز یکشنبه دفتر امام جمعه یزد، آیت الله "محمدرضا ناصری " در نشست سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان افزود: طبق روایات، ولایت و امامت کشتی نجات و یکی از ستون‌های اسلام است و جهل به ولایت و امامت ما را از اسلام واقعی دور نگه می‌دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی‌های خوبی در زمینه فعالیت‌های مهدوی در استان انجام شده، ادامه داد: لازم است این برنامه‌ها به صورت مستمر در تمام محلات، مدارس و مساجد استان اجرا شود.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: اولین نکته‌ای که در مورد برنامه‌های مهدوی باید به آن توجه شود، موضوع امام شناسی است در ابتدا همه جامعه به ویژه قشر نوجوان و جوان لازم است نسبت به ولایت و امامت آشنا و آگاه شوند.

ناصری با تاکید بر تولید محتوا با موضوع مهدویت اظهار داشت: مراکز فرهنگی و مهدوی باید نسبت به آموزش مهدویت و شناخت امام زمان (عج) به جامعه اهتمام داشته باشند و در این زمینه جزوات مختصر و با ادبیات خوب و قابل فهم برای اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان تدوین کنند.

در استان یزد موسسات مختلف فرهنگی در حوزه مهدویت فعالیت دارند.