یاسوج -ایرنا- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس برای رفع ناترازی حامل‌های انرژی بنزین، برق و گاز در کنار همدیگر هستند.

به گزارش ایرنا،محمد بهرامی یکشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه در یاسوج افزود: ناترازی های موجود در حامل های انرژی کشور باید در یک فرایند کارشناسی با هم افزایی قوه های مجریه و مقننه کاهش یابد.

بهرامی با اشاره به اینکه بخشی از بنزین کشور در حال قاچاق است تاکید کرد: در طول دهه های گذشته قیمت بنزین باید به شکل ناملموسی بالا می‌رفت.

وی یادآور شد: سرنوشت قیمت بنزین مشخص نیست و دولت هنوز پیشنهادی در این خصوص به مجلس نداده است.

بهرامی تصریح کرد: یارانه بنزین به جای خودرو باید به کد ملی همه هموطنان چه کسانی که صاحب خودرو هستند یا نیستند اختصاص یابد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:برای پایداری برق در استان کهگیلویه و یویر احمد چند ایستگاه فوق توزیع پیش بینی شده است.

بهرامی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتصاب استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشورت نمایندگان و افراد تأثیرگذاردر کنار نظرات وزارت کشور برای انتخاب استاندار تأثیرگذار است.

وی افزود: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده ۳۰۰ میلیارد ریال برای هیات های ورزشی در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی درباره چشم انداز آینده توسعه این حوزه انتخابیه بیان کرد: اعتبارات پیش بینی شده امسال در شهرستان بویراحمد متناسب با جمعیت این شهرستان نیست اما تلاش می شود از منابع مالی دیگر برای اجرای طرح های عمرانی اقدام شود.