ساری- ایرنا- لیگ شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با برتری تیم‌های گلستان، اصفهان و خراسان رضوی در عباس آباد مازندران به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، دومین دوره لیگ شنای آب‌های آزاد کشور، گرامیداشت دومین کنگره ۱۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران که به میزبانی شهرستان عباس‌آباد در آب‌های ساحلی این شهر برگزار شده بود با قهرمانی گلستان، اصفهان و خراسان رضوی پایان یافت.

در رقابت‌های شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور ۱۱۰ ورزشکار از استانهای، گیلان، تهران، مازندران، گلستان، بوشهر، اصفهان، لرستان و خراسان رضوی در قالب ۱۷ تیم حضور داشتند.

دبیر فدراسیون شنای آب‌های آزاد کشور گفت: مرحله اول لیگ شنای مازندران در دریاچه ولشت برگزار شد و مرحله دوم و سوم در رویان و بندر امیرآباد برگزار می‌شود.

محمد بنده نژاد افزود: رقابت‌های مرحله دوم لیگ شنای آب‌های آزاد دررده سنی ۱۴ سال به بالا، در ۲ بخش پنج هزار متر انفرادی و چهار در هزارمتر تیمی برگزار شد.

بهرام سعادت سرپرست کمیته شنای آب‌های آزاد کشور هم از برپایی مسابقات بین‌المللی به میزبانی مازندران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ۲ شناگر مازندرانی که مقام‌های اول و دوم را در لیگ کسب کردند جهت حضور در مسابقات کشور فلیپین اعزام خواهند شد.