به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادینژاد روز سهشنبه افزود: بیشترین تماسهای زائران مربوط به اسکان، مباحث فرهنگی، ترافیک پیرامون حرم مطهر رضوی، موکبها و مجوزهای مربوطه است که پیشنهادها، راهکارها و انتقادهایی نیز در این زمینه مطرح شد.
وی با اشاره به ضرورت استمرار حضور مسوولان در سامانه پاسخگویی ۱۳۸ آستان قدس رضوی بیان کرد: ارتباط با مردم از طریق این سامانه اقدامی بسیار شایسته است، زیرا مردم میتوانند از این راه با مسوولان ارتباط برقرار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری به اقدامهای انجام شده این معاونت در حوزه تسهیل زیارت در ایام دهه پایانی ماه صفر اشاره و اظهار کرد: در باور و اعتقاد همه ما این است که ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت رضا (ع) پناهگاه ما هستند و از همین رو باید در جریان خدمت، پناه مردم باشیم و زیارتی آسان را برای آنان فراهم آوریم.
گنابادی نژاد گفت: در همین راستا اقدامات مختلفی در دستور کار استانداری قرار گرفته است و با خدماتی همچون تسهیل حملونقل و رفع مشکلات زائران در این حوزه، اسکان ۸۰۰ هزار نفر، تسهیلاتی در حوزه بهداشت و درمان، میزبان زائران در این ایام هستیم.
تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۰۰ زائر رضوی همزمان با دهه پایانی صفر به مشهد وارد شده اند.