همدان- ایرنا- رئیس هیات قایقرانی استان همدان با اشاره به اینکه "کیمیا زارعی" به لحاظ سنی در بهترین وضعیت افتخارآفرینی قرار دارد گفت: این ورزشکار همدانی چهار سال طلایی برای کسب سهمیه المپیک دارد.

مهران حاجیان روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: زارعی هم اکنون برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم چین شد و درخشش در این رقابت‌ها می‌تواند شروع خوبی برای رسیدن به مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان که المپیک است، باشد.

وی بیان کرد: این قایقران همدانی در سال‌های اخیر بارها در رویدادهای ملی و بین‌المللی به مدال رسیده که تجربه‌ای بسیار گرانبها است.

حاجیان خاطرنشان کرد: مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا ٢١ تا ٢۴ شهریور در شهر شنیانگ چین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: زارعی به لحاظ سن در موقعیت بسیار خوبی برای کسب موفقیت در میادین بین‌المللی برخوردار است و می‌تواند تا المپیک آینده به لحاظ تجربه و دستیابی به افتخارات در بهترین شرایط باشد.

حاجیان با اشاره به اینکه کیمیا هم اکنون در بهترین وضعیت آمادگی قرار دارد، گفت: زارعی برای کسب نشان طلا عازم چین شده و امید زیادی برای رسیدن به این مهم دارد.

به گزارش ایرنا تیم ملی روئینگ ایران با هدایت فرزین رضایی مربی و نازنین رحمانی کمک مربی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در بخش بانوان و امیررضا عبدالی در بخش مردان ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.