"علی احمد نادری" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۵۰۵ هزار و ۷۰۸ مورد از تماس های برقرار شده با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای دریافت مشاوره و عملیاتی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۷۶ هزار و ۲۴۶ تماس منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده و ۳۱۵ هزار و ۹۷۶ تماس برای دریافت مشاوره و درخواست راهنمایی شهروندان از پلیس بوده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: پنج هزار و ۵۰۰ تماس غیر ضروری در این مدت با ۱۱۰ برقرار شده که در مقایسه با پنج ماه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.
نادری از شهروندان خواست با توجه به حجم بالای ماموریت های پلیس، برای تسریع در انجام ماموریت های محوله و ارائه خدمات بهتر به متقاضیان، تا حدامکان از تماس های غیر ضروری با سامانه مرکز فوریت های پلیسی خودداری کنند.
وی اضافه کرد: این گونه تماس ها با سامانه مرکز فوریت های پلیس موجب تضییع حقوق شهروندانی می شود که به فوریت پلیسی نیاز دارند.
نادری گفت: همچنین در صورت حل شدن مشکل پیش از حضور پلیس، موضوع را مجدد به سامانه ۱۱۰ به منظور حضور نیافتن پلیس در محل اعلام کنند بی شک رعایت این موضوع پلیس را در ارائه هر چه بهتر خدمات به متقاضیان یاری می کند.