تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

همدان- ایرنا- رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان با صدرنشینی عقاب الوند اسدآباد به اوج خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا پیکارهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان همدان برای تعیین سهمیه لیگ دسته سوم کشور در حالی با رقابت نفس گیر تیم‌های شرکت کننده در جریان است که عقاب الوند اسدآباد با تداوم بردهای خود، اختلاف با حریفان را بیشتر کرده است.

عقابی‌ها که می‌خواهند برای نخستین بار شهرستان اسدآباد را داری سهمیه لیگ دسته سومی فوتبال کشور کنند، عزم خود را برای قهرمانی در این فصل از مسابقات جزم کرده‌اند.

این تیم هم اکنون با ۶ برد، یک تساوی و یک شکست و کسب ۱۹ امتیاز بالاتر از سایر حریفان خود در صدر جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفته است.

ستاره سرخ تویسرکان با ۱۴ امتیاز دوم است و شهرداری مریانج نیز با ۱۳ امتیاز دیگر تعقیب کننده صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال استان همدان به شمار می‌رود.

تیم‌های شهرداری مریانج، رادمردان سامن، مهر همدان، صبای رزن، اتحاد جوان همدان، وحدت ملایر، ستاره سرخ تویسرکان، غدیر ملایر و عقاب الوند اسدآباد تیم‌ها حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

در هفته نهم این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال همدان، شهرداری مریانج با غدیر ملایر، اتحاد جوان همدان با ستاره سرخ تویسرکان، رادمردان سامن با مهر همدان و صبای رزن با وحدت ملایر دیدار می‌کنند ضمن اینکه عقاب الوند اسدآباد با قرعه استراحت روبه رو است.

برخلاف سال‌های گذشته تیم‌های شرکت کننده در این فصل از مسابقات در سطح کیفی نزدیک به هم قرار دارند و همین مسأله موجب شده، تیم‌ها رقابتی تنگاتنگ با همدیگر داشته باشند.

بازار نقل و انتقالات میلیاردی فروش امتیاز تیم‌ها در لیگ‌های مختلف به ویژه لیگ سه و ۲ کشور باعث شده تا لیگ برتر استان همدان نیز داغ شود چرا که تیم قهرمان جواز حضور در لیگ سه را کسب می‌کند.