همدان- ایرنا- رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۲ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریالی قاچاقچی پوشاک خارجی در همدان خبر داد.

محمود مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق یک هزار و ۲۰۰ عدد حوله و ۱۰۲ عدد لباس زنانه خارجی به ارزش یک میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رییس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مرادی گفت: همچنین شعبه متهم را در ازای ضبط خودرو حامل، معادل ارزش خودرو به پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان در محور همدان به ملایر از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت مالک موتورسیکلت قاچاق در فامنین

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فامنین از محکومیت یک میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریالی مالک موتورسیکلت قاچاق در شهرستان فامنین خبر داد.

محمد موسی فلاح گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده نگهداری موتورسیکلت قاچاق رسیدگی کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فامنین گفت: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام نگهداری کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

فلاح گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان فامنین از یک منزل مسکونی محموله قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تعزیر قاچاقچی سوخت در اسدآباد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد از محکومیت ۴۹۰ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد و گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اسدآباد به پرونده قاچاق ۶۶۰ لیتر گازوییل به ارزش ۱۶۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رضا بنی اردلان افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده متخلف را به پرداخت ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شعبه در ازای خودرو حامل کالا به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق، متخلف را به پرداخت ۱۶۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت ۴۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد گفت: با گزارش فرمانده انتظامی بخش پیر سلیمان پیرامون کشف محموله قاچاق از یک خودرو نیسان ، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.