همدان- ایرنا- رئیس هیات فوتبال همدان با اشاره به شرایط مالی تیم پاس گفت: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد پتروشیمی ابن سینا بخشی از منابع مالی مورد نیاز این فصل پاس را متعهد شود و مشکلی بابت هزینه ها وجود ندارد.

عباس صوفی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی صورت گرفته، تمرین آماده سازی تیم پاس از یک ماه قبل شروع شده و هادی گل محمدی از سوی کمیته فنی باشگاه به عنوان سرمربی این تیم تعیین شد.

وی اضافه کرد: چند جلسه هماهنگی برای پیگیری برنامه های تیم پاس داشته ایم و اکنون این تیم روند آماده سازی خود را طی می کند.

صوفی با تشریح وضعیت ۲ نماینده این استان در لیگ دسته دوم کشور گفت: هر ۲ تیم پیگیر آماده سازی خود برای حضور مطلوب در فصل جدید مسابقات هستند.

وی در خصوص وضعیت تیم آرین دیگر نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته دوم کشور نیز گفت: سهمیه این تیم متعلق به استان همدان است و مدیریت باشگاه تصمیم گرفت تمرین و اسکان تیم را به شهر ملایر انتقال دهد.

صوفی خاطرنشان کرد: انتقال فعالیت یک تیم از شهری به شهر دیگر به شرط اینکه داخل استان باشد، مشکلی ندارد اما هرگونه واگذاری امتیاز تیم در خارج از استان منوط به اخذ مجوز خروج از هیات فوتبال است که ما نیز مخالف این موضوع هستیم.

وی افزود: ملایر از زیرساخت های خوبی در فوتبال برخوردار است و مدیریت باشگاه آرین می تواند با تعاملات لازم با مسوولان این شهرستان، تیمی قدرتمند را روانه فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور کند.

رییس هیات فوتبال همدان با تاکید بر اینکه همواره حامی تیم های سطح استان هستیم، یادآور شد: این هیات همواره در حد توان پیگیری لازم را برای رفع موانع و مشکلات باشگاه ها انجام می دهد.

عباس صوفی نماینده مردم همدان و فامنین، ریاست هیات فوتبال این استان را برعهده دارد.