تهران- ایرنا- دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با محکومیت شدید جنایت رژیم صهیونیستی در شهر «خان یونس» اعلام کرد که کشتارهای این رژیم در سایه تعلل سازمان ملل و حمایت های نامحدود آمریکا انجام می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای تاکید کرد: جنایت وحشتناک رژیم صهیونیستی در منطقه المواصی شهر «خان یونس» را که منجر به شهادت، جراحت و مفقود شدن ده‌ها نفر شد، محکوم می کنیم.

در این بیانیه آمده است: نازیسم صهیونیستی عامدانه خودروهای امدادی و دفاع شهری را هدف قرار داد تا مانع نجات مجروحان شود.

جنبش انصارالله تاکید کرد: تنش زایی مداوم نیروهای اشغالگر صهیونیستی و قتل و کشتار در غزه در سایه تعلل سازمان ملل و حمایت نامحدود آمریکا انجام می شود.

در بخش از این بیانیه آمده است: از کشورهای عربی و اسلامی می خواهیم که به مسئولیت خود عمل کرده و به طور مستقیم با دشمن صهیونیستی مقابله کنند. از تمام مردم آزاده جهان می خواهیم که با ملت فلسطین اعلام همبستگی کنند تا تجاوز و محاصره پایان یابد.

دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه خود آورده است: از یمن و صنعا با مردم فلسطین و غزه تجدید عهد و تاکید می کنیم که با شما و در کنار شما خواهیم ماند.

در حمله بامداد روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی ۴۰ نفر شهید و ۶۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گروه های فلسطینی نیز این جنایت را محکوم و آن را در راستای عملیات نسل کشی و پاکسازی قومی با حمایت آمریکا دانستند.