تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران راه سیدالشهدا(ع) را ایستادن مقابل ظلم و ظالم دانست و گفت: امروز ظلمی بزرگ‌تر از ظلم و جنایت صهیونیست‌ها نیست و اگر می‌خواهیم در راه حسین(ع) باشیم باید مقابل این ظالم نسل‌کش بایستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران روز چهارشنبه در آیین «شکر خدمت» با قدردانی و سپاس از همه محبانی که در ایران و عراق در مراسم اربعین حسینی(ع) خدمت کردند، به بیانات مقام معظم رهبری درباره اینکه اصل فلسفه و بزرگداشت عاشورا و اربعین حسینی(ع) یاد و استمرار راه امام حسین(ع) است، اشاره کرد و افزود: راه سیدالشهدا(ع) یعنی مقابل ظلم و ظالم ایستادن و حتی همه چیز را فدا کردن است که خود بهتر می‌دانید این مسیر اصلی است، اگر ما در این مسیر بیاییم و مقابل ظلم بایستیم و مظلومان را یاری کنیم آنگاه توانسته‌ایم بگویم مسیر سیدالشهدا(ع) را به خوبی طی کرده‌ایم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: امروز ظلمی بزرگ‌تر از ظلم و جنایت صهیونیست‌ها نیست و ما همه اگر می‌خواهیم در راه حسین(ع) باشیم باید مقابل این ظالم نسل‌کش بایستیم و با رژیم صهیونیستی و حامیانش مقابله کنیم.

چمران ادامه داد: فلسفه بزرگداشت نام و یاد حضرت اباعبدالله حسین(ع) این است که هر زمان مقابل ظالم بایستیم و این یعنی از قیام عاشورا درس گرفته‌ایم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: امیدوارم همه مسلمین جهان چطور آموختن راه حسین (ع) را بیاموزند و استمرار ببخشند.

چمران در پایان از خداوند خواست که همان گونه که شهدای عزیز ما راه امام حسین(ع) را پیمودند و با شهادت خود مکتب اسلام را استوار نگهداشتند به ما توفیق دهد این راه نورانی را با افتخار طی کنیم.