کرج - ایرنا - نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس دارای معارض استان برای پیشبرد امور آموزشی دردسرساز هستند و باید چاره اندیشی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" علیرضا عباسی" روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: بر این اساس توسعه مدارس با کمک خیرین می تواند گره از مشکلات آموزشی استان البرز بگشاید.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسوولان استانی باید برش استانی و دستگاهی سالانه در خصوص برنامه هفتم پیشرفت را تهیه کنند،اضافه کرد: البرز به عنوان یک استان پیشرو این کار را انجام دهیم و این کار را به عنوان الگو در جلسات ملی به سایر استانها تسری دهیم.

عباسی با اشاره به موفقیت نوجوانان وجوانان ایرانی در عرصه های علمی و ورزش بین المللی و جهانی گفت : این موفقیت ها باید برای مردم به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی بیان کرد: این موفقیت های به دست آمده ابتدا ماحصل حمایت های همیشگی رهبر معظم انقلاب است که در حمایت از جریان و نهضت علمی در کشور همیشه پیشقدم بوده و هستند؛حمایتهای شبانه روزی و پرهیز از حاشیه سازی ها و سیاسی کاریها در دولت سیزدهم زمینه ساز این موفقیت ها شد.

عباسی گفت: انتظار داریم در دولت جدید نیز مجامع علمی، دانشگاه‌ها و همچنین آموزش و پرورش به دور از حاشیه سازی و سیاسی کاری ها در فضایی با امید و آرامش به کار خود ادامه دهند.