تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل برج میلاد تهران از ادامه ویژه برنامه سرزمین تمدن‌ها با رویکرد برنامه‌های شاد و مفرح همزمان با آغاز سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته وحدت از روز جمعه ۲۳ شهریور ماه در این مجموعه فرهنگی و گردشگری خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل برج میلاد، عباس حیدری روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: «پروژه سرزمین تمدن‌ها» در مرحله نخست در قالب دکور تاریخی، آیین، تاریخ، آداب و رسوم و نمادهای کشورهای حوزه مقاومت فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و ایران، در ماه محرم و صفر و در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد و در میان استقبال گسترده شهروندان، مقامات، سفرا و گردشگران داخلی و خارجی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این سرزمین در فضای باز با گستره ۱۵ هزار مترمربع است، اظهار کرد: این بار با تغییر محتوای برنامه‌ها با رویکرد برنامه‌های شاد و مفرح برای شهروندان و گردشگران و به مناسبت آغاز سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته وحدت از روز جمعه ۲۳ شهریور ماه آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد: در فاز دوم اجرای سرزمین تمدن‌ها تغییر محتوای تله تئاترهای میدانی با موضوعات شاد و مفرح همچون عروسی در کنار مسجد الاقصی، معرفی آیین‌های شاد کشورهای حوزه مقاومت و همچنین اجرای کنسرت‌های شاد را برای گردشگران و مخاطبان در نظر گرفته شده است.

به گفته حیدری، از تاریخ ۲۸ شهریور تا ۶ مهر ماه هر شب ساعت ۲۱ «میلاد هارونی» و «مجال» از خوانندگان با استعداد و جدید کشور نیز برای مخاطبان خود در سرزمین تمدن‌ها اجرای ویژه خواهند داشت.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته وحدت که در سرزمین تمدن‌ها برگزار می‌شود، گفت: در این شب‌ها برای کودکان نیز که به همراه خانواده‌ها از سرزمین بازدید می‌کنند برنامه‌های شاد و کودکانه در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند از این برنامه‌ها در آخرین روزهای تابستان نهایت استفاده را داشته باشند.