ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام شامگاه پنجشنبه در خانواده شهیدان گل نظری، نوروز آبادیان و جهشی حضور یافت و گفت: شهدا هویت‌بخش جامعه  و مرزداران، فضیلت، امنیت، استقلال و سرافرازی ملت ایران هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام " الله نور کریمی تبار" در دیدار با خانواده های معظم شهیدان "عباس گل نظری"، "اسدالله نوروز آبادیان" و "احمد جهشی" ، اظهار کرد: زنده ماندن و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی به دلیل صبر، استقامت و ایستادگی بر آرمان‌های شهدا توسط خانواده‌های آن عزیزان به ویژه مادران شهیدان است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه باید قدردان فداکاری مادران و پدران شهدا بود، ابراز کرد: باید حداکثر تلاش را برای کاهش مشکلات خانواده های معظم شهدا به کار گرفت.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: با وجود همه تبلیغات رسانه ای و هجمه های فرهنگی دشمنان، باید تلاش کرد که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین و نهادینه شود.

به گزارش ایرنا، شهیدگل نظری سال ۱۳۶۷ در منطقه قلاویزان، نوروز آبادیان سال ۱۳۶۷ در منطقه مهران و جهشی سال ۱۳۶۶ در منطقه قلاویزان مهران به فیض شهادت نائل آمدند.