تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لوکاس ژوائو بازیکن خوبی است و از اینکه خط حمله پرسپولیس تقویت شد خوشحال هستیم.

به گزارش ایرنا، علی علیپور امروز (جمعه) در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در روزهایی که لیگ برتر ایران به خاطر بازی‌های تیم ملی غایب بود تمرینات منظم و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم تا از نظر بدنی به بالاترین سطح برسیم.

وی افزود: پرسپولیس در این فصل باید در چند جام حضور داشته باشد و نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیش از شروع فصل تمرینات پر فشاری را برگزار کردیم و طبیعی است که تیم ها نیاز به زمان داشته باشند تا بتوانند خود را نشان بدهند.

علیپور تصریح کرد: فوتبال ایران با مشکل بزرگی به نام زیر ساخت روبرو است و احتیاج به این داریم تا با کمک مسوولان این معضل را برطرف کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لوکاس ژوائو بازیکن خوبی است و از اینکه خط حمله پرسپولیس تقویت شد خوشحال هستیم، در کنار رقابت همه بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر رفیق هستند چرا که هدف مشترکی به نام موفقیت پرسپولیس پیش روی ما است.