یزد- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: هدف نهایی تیم ما رسیدن به مسابقات جهانی والیبال بود که محقق شد و این را به همه مردم و هواداران تبریک می‌گویم.

به گزارش ایرنا، " رحمان محمدی‌راد " جمعه شب بعد از رسیدن به فینال جام باشگاهای آسیا و راهیابی به رقابت‌های جهانی افزود: این بازی خوب و پیروزی را به همه تبریک می‌گویم و واقعا در کنار زمین به عنوان سرمربی از این بازی لذت بردم و از تلاشی که بچه ها کردند، خیلی ممنون هستم.

وی ادامه داد: بازی با کیفیت بود و خودمان را برای بازی فینال آماده کردیم و فارغ از اینکه چه رقیبی قرار است، جلوی ما قرار گیرد سعی می کنیم کیفیت بازی خودمان را حفظ کنیم و والیبال زیبایی را به نمایش بگذاریم که هواداران از ما راضی باشند.

سرمربی شهداب یزد بیان کرد: قول و قراری است که با بازیکنان گذاشته شده تا والیبال ایران را مجدد به جایگاه خود برسانیم و در این زمینه با تمام وجود تلاش می کنیم.

محمدی راد بیان کرد: شاهد صحنه های زیبایی در این بازی بودیم که نشان از این طرز تفکر داشت که بچه ها برای پیروزی با تمام توان در این بازی جنگیدند، امیدوارم هوادارن و تماشاگران رضایت داشته باشند.

وی گفت: با افتخار کنار این مردم خوشحالی می‌کنیم ، من دومین دوره ای است که در باشگاه های آسیا حاضر هستم و ممکن است دیگر هیچوقت در جام باشگاه های آسیا حاضر نباشم.

تیم والیبال "شهداب یزد " جمعه شب در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ در سالن شاهدیه یزد با نتیجه سه بر صفر بر تیم "پاولودار کلاب قزاقستان" غلبه کرد و به دیدار پایانی راه یافت.

در این مسابقه که با حضور پرشور و تشویق گسترده حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد، تیم شهداب یزد در سه ست متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ بر حریف قزاقستانی پیروز شد.

در ادامه مسابقات از ساعت ۲۰ تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان (ایران) با جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) مسابقه خود را برگزار می‌کنند تا حریف شهداب یزد در دیدار پایانی رقابت‌ها مشخص شود.

در این مسابقات علاوه بر شهداب یزد (میزبان مسابقات) و فولاد سیرجان ایرانیان، تیم‌های اسپورتینگ کلاب (کویت)، گاز الجنوب (عراق)، الریان اسپورت کلاب (قطر)، کَم ایر (افغانستان)، پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی حضور دارند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا چند سالی است با توجه به حضور ستارگان والیبال دنیا در باشگاه‌های آسیا کیفیت و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و باسابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و در فصل جاری نیز نایب قهرمان ایران شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۵۵ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.