یزد - ایرنا - بازیکن تیم والیبال فولاد سیرجان ایرنیان گفت: بر خلاف پیش بینی‌ها بازی به خوبی پیشرفت و توانستیم سوار بازی شویم اگرچه بعضی مواقع حریف را دست کم می‌گیریم که باعث شد ۲ دست عقب بیافتیم و با تجربه بازیکنان و کادر فنی و تماشاچی ها توانستیم نبض بازی را دست بگیریم و ببریم.

به گزارش ایرنا، "سیدمحمد موسوی" در پایان دیدار ماقبل فینال و پس از برتری در برابر نماینده اندونزی در مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نماینده اندونزی تیم با تجربه و خوبی است و 2 بازیکن جهانی و بزرگ دارند که لحظات در حساس خیلی به دادشان می رسیدن،د هر چند من از کیفیت بازیکنان اندونزی هم گفت زده شدم و آنها پیشرفت قابل قبولی کرده اند .
وی ادامه داد: از اول پیش بینی می کردیم که فینال تمام ایرانی باشد و با شهداب بازی کنیم و همان اتفاق افتاد، شهداب تیم خوب و قابل احترامی است، ما برای بردن در فینال بازی می کنیم تیم ما وارد این مسابقات شده که بازی را ببرد و قهرمان شود و قبل از بازی با اندونزی به بجه ها گفتم هیچ چیز به جز قهرمانی به درد ما نمی خورد.
موسوی مدعی شد: به نظر من دوم شدن در این مسابقات برای ما فرقی با آخر شدن و مدال نگرفتن ندارد ، بنا بر این تلاشمان این است که ببریم و البته ورزش برد و باخت داردو شهداب در خانه بازی می کند و تماشاچی های خودش را دارد، ولی ما تا آخرین لحظه می جنگیم و انشالله که این بازی را ببریم .
این بازیکن تیم فولاد رفسنجان در ادامه گفت: وقتی که در سالن تیم حریف مستقیم بازی پیش می رود، طبیعی است که فضا سالن به نفع تیم میزبان باشد اما دور از انصاف بود که با تشویق بازیکنان یک تیم خارجی به بازیکن ایرانی در مسابقات بین المللی بی احترامی شود، البته همواره یک سری تماشانما در سالن های بازی هستند و حاشیه‌ها را به وجود می آورند ولی در کل مردم یزد مردم خون گرم و خوبی هستند و همیشه به ما لطف داشتند، ولی برخی از تماشگران توهین و بی احترامی کردند.
وی در ادامه گفت: من همیشه وقتی فکر کنم که می توانم به تیم کمک کنم، هستم حتی 2 سال پیش که وارد تیم ملی شدم به آقای کارخانه و آقای عطایی گفتم که فکر می کنم حضور من دردی از تیم ملی دوا نمی کند شاید من بهترین پرفورمنس را در سال های اخیر در تیم ملی داشتم و حتی در لیگ جهانی، انتخابی المپیک بازی آسیایی طلا گرفتیم ولی حضور من دردی از تیم ملی دوا نمی کند و من همیشه گفتم وقتی احساس کنم حضورم می توان کمک حال تیم ملی باشد، قطعا هستم.

موسوی افزود: هنوزم از لحاظ بدنی آماده ام البته الان نه زیرا سه چهار ماه از فضای مسابقه دور بودیم و الان حدود ۷۰ درصدی آماده ام و در تلاشم که از این مسابقات به عنوان مسابقات تدارکاتی استفاده کنم تا برای مسابقات لیگ آماده تر شوم.

وی در خصوص حضور در تیم ملی گفت: فکر نمی کنم که به حضور من در تیم ملی نیاز باشد، بازیکنان جوان زیادی هستند که باید تجربه کسب کنند، بعضی ها می‌گویند که محمد موسوی، سعید معروف و امیر غفور از بازی در تیم ملی دوری کنند تا بازیکنان جوان به میدان بیایند و مسئولیت بازی را قبول کنند و ما این مشکل را در تیم ملی داریم که برخی از بازیکنان هنوز احساس می کنند بازیکن جوان هستند .
وی تصریح کرد: بازیکنان ما اکثرا ۲۴ و ۲۵ ساله شدند و آنها دیگر جوان حساب نمی شوند و بازیکن باتجربه هستند.

فولاد سیرجان در دیدار ماقبل فینال با شکست ۳ بر ۲ تیم جاکارتا بهایانگکارا اندونزی به فینال جام باشگاه های آسیا و جام جهانی باشگاه های جهان راه یافت و حریف شهداب یزد در فینال رقابت‌های آسیایی شد که این دیدار ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.