زنجان - ایرنا -اعزام شمشیربازان زنجانی به مسابقات قهرمانی کشور، عیادت مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزشکار آسیب دیده کاراته، اعزام وزنه بردار قیداری به مسابقات جهانی و برگزاری جشنواره نجات غریق ندای امید در زنجان را در بسته اخبار کوتاه ورزشی زنجان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شمشیربازان زنجانی به نام های محمدعطا مرادخانی و طاها بیگ محمدی شامگاه جمعه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

این رخداد ورزشی در رده جوانان و نوجوانان در بخش اسلحه اپه مردان به میزبانی استان مازندران در حال برگزاری است.

هدایت تیم اعزامی برعهده امیر خلفی است.

وزنه بردار جوان قیداری راهی اسپانیا می شود

وزنه بردار جوان قیداری به مسابقات وزنه برداری جوانان جهان که از ۲۹ شهریور تا ۶ مهرماه در اسپانیا برگزار خواهد شد اعزام می شود.

حمیدرضا محمدی تنها، ورزشکار قیداری از استان زنجان در دسته فوق سنگین است که در قالب تیم ملی به این مسابقات اعزام خواهد شد.

این ورزشکار شایسته زنجانی در مسابقات نوجوانان و جوانان کشور که اردیبهشت ماه سال جاری در همدان برگزار شد توانست با مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرم در یکضرب و ۲۰۲ کیلوگرم در دوضرب به یک مدال طلا و دو نقره دست یابد.

همچنین این ورزشکار، قهرمانی مسابقات اوپن ازبکستان و نائب قهرمانی آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

این وزنه بردار هم اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان در سرعین اردبیل حضور دارد و علی نصرتی از استان زنجان هم به عنوان مربی در این اردو نقش آفرینی می کند.

عیادت مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از کاراته کای آسیب دیده

جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به همراه مسوولان هیات کاراته استان از کاراته کای آسیب دیده عیادت کرد.

این مسوول در این دیدار، با آرزوی بهبودی هرچه سریعتر برای سینا محمدلو، نوجوان آسیب دیده، گفت: اداره کل ورزش و جوانان با تمام توان از ورزشکاران آسیب دیده حمایت می کند و تا بهبودی کامل و برگشت آنها به میادین ورزشی در کنارشان خواهد بود.

محمدلو کاراته کای رده سنی نوجوانان که مدال های رنگارنگ کشوری زیادی در کارنامه خود دارد در حین تمرین دچار آسیب شده بود.

برگزاری جشنواره نجات غریق ندای امید در زنجان

اولین دوره مسابقات نجات غریق با عنوان جشنواره ندای امید پسران استان زنجان توسط هیأت نجات غریق و غواصی استان در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال در ماده های ۲۵ متر کرال سینه تک دست، ۲۵ متر حمل توپ و ۲۵ متر کرال سینه با مانع برگزار شد.

در این مسابقات ۱۱۰ شرکت کننده با استقبال پر شور اولیای آنها در استخر فجر زنجان به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر با حضور مسوولان مدال و لوح اهدا شد.