رباط کریم - ایرنا - رئیس آموزش وپرورش رباط‌کریم گفت: امسال ۳۸ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی به مدرسه می‌روند و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید نخستین مدرسه خیرساز در شهر پرند خشت‌گذاری شده و در مرحله اجرایی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، سید مهدی حسینی روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: مهرماه سال ۱۴۰۳ برای پرندی ها کمی متفاوت تر از سال های گذشته است چرا که با وجود ساخت ۵۵ مدرسه از سوی شرکت عمران و توسعه سرانه‌های آموزشی و پرسنلی در مقایسه با گذشته دغدغه‌های کمتری را نیز به همراه خواهد داشت.

وی افزود: نزدیک به ۳۸ هزار دانش‌آموز پرندی در مقاطع مختلف تحصیلی مهرماه به مدرسه می روند و خیرین مدرسه ساز تا ۲ روز دیگر ساخت یک مدرسه بزرگ آموزشی با تجهیزات نوین و استاندارد را در فاز صفر پرند اجرایی می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم خاطر نشان کرد: با جذب نیروهای پیمانی، آزمونی و..که صورت گرفته است مدارس این شهر دیگر دغدغه کمبود معلم یا پرسنل را نخواهند داشت و دانش آموزان با خیالی آسوده می توانند به تحصیل و کسب علم بپردازند.

حسینی ادامه داد: فازهای صفر و یک پرند دارای مدارس دولتی نیست و آموزش و پرورش در تلاش است با همکاری شرکت عمران، خیران و دیگر سازمان‌های مرتبط چندین مدرسه دولتی احداث و توسعه متوازن آموزشی را در این فازها دنبال کنند.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.