تهران- ایرنا- رادیو اینترنتی مناهج در یک پادپخش ۲۰ قسمتی به نام «مصطفی» به تحلیل تاریخی زندگی پیامبر اکرم(ص) می‌پردازد.

به گزارش ایرنا از رادیو مناهج، پژوهشگران این رادیو با بررسی چهار هزار صفحه از منابع مطالعاتی متقن و قابل اعتماد، تاکنون چهار قسمت از پادپخش مصطفی را تولید کرده است. شنوندگان این پادپخش سریالی می توانند با عرصه‌های مختلف حیات نورانی پیامبر اکرم(ص) آشنا شوند؛ آن هم در قالبی نو و جذاب.

رسول‌الله بزرگترین پیامبر خدا و زندگی او خلاصه و چکیده تمام پیامبران گذشته است اما ما مسلمانان کمتر فرصت کردیم درباره حضرتش مطالعات گسترده و عمیق داشته باشیم.

پادپخش مصطفی این مسیر را ساده کرده است. یعنی ممکن است شما منابع متقن درباره زندگینامه پیامبر را نشناسید یا با ادبیات این کتاب‌ها نتوانید به خوبی انس بگیرید یا به هر دلیلی فرصت مطالعاتی شما محدود باشد.

تولیدات مناهج بیشتر مشتمل بر آثار غنی تاریخی و معارفی است که برای تولید این آثار، منابع بسیاری مورد پژوهش قرار می‌گیرد تا مخاطبان این رادیوی اینترنتی که توسط عده‌ای از جوانان حوزوی راه‌اندازی شده است، بتوانند با بسیاری از دانسته‌های ژرف معارفی و تاریخی و بصیرتی آشنا شوند. آثاری همچون تاریخ مشروطه، نگاهی به هفت انقلاب بزرگ جهان، تاریخ قیام سیدالشهدا، زندگینامه علمای مجاهد و خلاصه مهمترین کتاب ها در قالب پادپخش از دیگر تولیدات رادیو مناهج است.

قسمت اول پادپخش مصطفی را اینجا گوش کنید و همچنین قسمت های دوم، سوم و چهارم را.